Trök

Okej alltså idag har det inte hänt något kul typ..jag vaknade klockan fem av någon anledning, tänkte att jag då skulle hålla mig vaken för att jag ändå skulle gå upp klockan sex på måndagen för att jobba. Så trots att jag var jättetrött så lyckades jag hålla mig vaken och gick kanske upp vid nio. Jag hade suttit uppe och ätit mackor och så i en bra stund innan regnet kom. Först så var det ganska lugnt men tillslut öste det ner och då kom även åskan. Blixten slog ner bara några hundra meter härifrån (knappt) och jag kände mig liite skraj här i vår lilla stuga (som dessutom står bakom en stor gran!). De värsta knallarna kom vid tio men vid 11-12 så slutade det. Det har dock varit väldigt varmt och kvavt, både soligt och molnigt hela dagen. På avstånd hördes även åska hela dagen.
Sen tog jag mig faktiskt ett dopp i poolen, det var grymt kallt (19 grader) haha nej men är man van vid 22 gradigt vatten så.. Då fick jag i alla fall använda min nya baddräkt som jag köpte i Stockholm på Lindex för halva reapriset👌
Sen låg jag i soffan och gjorde inget hela eftermiddagen (nej, jag njöt INTE av detta) men jag orkade inte hitta på något så hehe
På kvällen sen skulle vi åka in till stan och jag skulle gå på träning. Mamma skulle däremot ut till stugan igen så jag fick vara hos farmor och farfar och be farfar skjutsa mig till träningen MEN precis när vi har kört upp ur källaren så får jag ett meddelande från klubbkompisen om att träningen är inställd pga av fotboll (såklart..) så vi körde en liten sväng med bilen och sedan åkte vi hem igen. Där satt jag och kollade Youtube mest tror jag ehehe
Sedan var mamma och hennes kompis och hämtade mig och vi åkte till henne och fikade lite, var väl hemma vid 22.30
Sedan fick jag reda på att jag inte ska jobba imorgon utan typ på torsdag men jaja😅
Nu säger jag godnatt✋
(Och lägger till lite bilder från doppet i poolen)

20140803-231809-83889590.jpg

20140803-231809-83889462.jpg

20140803-231809-83889043.jpg

20140803-231809-83889878.jpg

Kommentera

