Spännande nyheter!

De spännande nyheterna: Det har varit ännu en hyfsat tråkig dag!
Idag har jag inte så mycket att skriva, jag gick upp ganska sent, vid 10 tror jag och åt en stor frukost ute på terassen. Sedan badade jag, läste lite och sen va det lunch. Efter det åkte vi in till stan och hämtade handdukar osv och handlade lite mat osv..
Sedan när vi kommit ut igen så kom mammas kompis och arbetskompis och hennes dotter och vi badade och fikade. Sedan kom en till arbetskompis och då gick jag och dottern och spelade Wii och gick ut och pratade en stund och lämnade alltså tanterna ifred så att de fick prata om skolan och sån skit som jag annars gärna är med och snackar om… När de åkt allihop så satte jag mig och fyllde i min almanacka och sen var det kvällsmat och Lotta på Liseberg en stund innan jag gick iväg och spelade gitarr.
Nu sitter jag här vid tv:n och inser att det har varit en tråkig dag som ingen kommer att vilja läsa om men skriver om den ändå..
Jag kan i alla fall komma med dagen låtar:
• What now – Rihanna
• Längesen – Petter
• Try – Colbie Calliat

En reaktion på ”Spännande nyheter!

  1. Allt handlar om inställning min vän. Vad härligt att kunna sitta på altanen och äta frukost. Det är något att minnas i vinter och att ha möjligheten att bada hur enkelt som helst.

Kommentera

