Sticks and stones may break my bones but chains and whips excites me

Idag regnar det återigen. Inte i Skara däremot, där skiner solen för en gångs skull..utan på E20 mot Göteborg (Alingsås). Ja alltså vi ska till Hjälmareds folkhögskola utanför Alingsås med musikskolan.
Jag och Anna är totalt osociala och sitter och lyssnar på musik XD Men, jag måste ju blogga haha nej men.
Jag ska alltså vara här två nätter, det blir hemfärd vid 15 på tors (så du vet det mamma)
Och till Malin vill jag säga att, ja det blir rätt så mycket fika och mat hahah
Men det ska bli spännande, varken jag och Anna har varit med förut.
Sedan får vi väl se hur det blir med bad i och med att jag håller på att bli förkyld men ja, vi får väl se helt enkelt.

För den som reagerar på rubriken, det är en Rihanna sång och inte nödvändigtvis sanning….

Vad mer kan jag säga, jag vet inte så mycket nu. Vi har precis fått schemat och ja, det är mycket mat och spelning typ på onsdag kväll då det är middag, bad kl 17.00 sedan 19.30 är det gemensam aktivitet och kl 20.30 är det grillning hmm.. Vi kommer vara feta när vi kommer hem, den saken är jag säker på!
Jag har laddat ner ett avsnitt av Pretty little liars och två av den nya serien Young and hungry (med Emily Osment från Hannah Montana) på min gamla mobil som jag kan ha och kolla på. Vädret ser ju inte så soligt ut om man säger så

IMG_6335.JPG

Syns väl inte så bra men det regnar på ganska bra.
Skriver kanske mer ikväll sedan när vi har fått rummen och så
Until then

Kommentera

