Need new friends

Idag satte jag väckarklockan på 6.15 i fall jag skulle känna för att äta frukost med mamma men ehh nej! Som den absoluta non-morning person jag är så gick jag istället upp typ 8.30 eller nåt sånt..gick upp och satte mig i köket och tog en glass. För det fick jag faktiskt för jag har svin ont i halsen så kom inte och klaga.
Sedan duschade jag, klädde på mig osv. Sen kom mamma och hämtade mig och då åkte vi till McDonalds och köpte mat som vi åt på skolan tillsammans med diverse lärare på tegla bla nya bildläraren men även ma/no lärarna från djäkne.
Jag gick sen till bibblan och träffade Signe där, vi har inte setts sedan skolavslutningen. Eller ja discot efteråt så det var kul.
Jag skulle låna en bok åt mamma och va f*n har de för ordning på faktaböcker om undervisning? Jag var tvungen att be om hjälp för jag fattade inget. Gick sedan till farmor och sedan var vi i stugan på kvällen och here we are now typ. Vi har haft kräftskiva, årets första. Nästa blir på lördag (nästa vecka)

Idag har det varit lite sådär. Jag vet inte var jag är längre Jag är bara..

IMG_6464.JPG
..lost
Bara lost helt enkelt. Jag vet inte var jag är/står? Vem som är vem? Var jag ska? Eller hur jag ska komma dit? Jag vet däremot vad jag vill och hoppas att allt kommer vara lite klarare imorgon.

Men vem har tid att vara på dåligt humör när man har den här?

IMG_6453.JPG
Den här, han bara bäst
Lilla kräfthunden

IMG_6458.JPG

Kommentera

