Some nights

Jaha sista dagen på sommarlovet nu då. Nej usch jag vill inte ens tänka på det, nu tar vi dagens händelser istället!

Idag har jag varit på Ica i Axvall med Mamma och Tinna (min moster) och handlat. Det har åskat och jag har fixat de mappar jag valt att behålla från sjuan. Det blev mycket washy tape och även mycket fint, tycker jag i alla fall.

Imorgon satsar jag på en promenad mot skärv om jag hinner. Beror lite på när Tinna och Benny åker och jag måste verkligen städa mitt rum och bestämma kläder till första dagen i skolan samt inför skolfotot speciellt. Sedan övrigt vad jag ska ha på mig i veckan.

Sen hoppas jag på att jag kan träna i veckan och hoppas att det går bra för jag har inte tränat med friidrotten sedan innan vu-spelen som var runt 28 juni eller nåt och så får vi väl se om jag kan tävla på lördag..

Bild från igår:

IMG_6453.JPG
Bilder från idag:

IMG_6468-0.JPG
#nomakeup

IMG_6477-0.JPG

Kommentera

