Stay with me

Nu när jag tänker på det så inser jag hur ensam jag har varit i sommar. Inte för att jag inte träffat släkt och varit i Stockholm men jag hat liksom insett hur jävla lite vissa bryr sig. Hur dom säger att dom bryr sig men inte gör ett skit för att visa det. Actions speak louder than words. So much louder
Så om ni läser det här, fatta vilket helvete jag har gått igenom.

Okej, till dagens händelser. Tinna, Benny och Punch har åkt hem till Norrland. En hund är en människans bästa vän. Det tror jag starkt på. Som Bellman, han fanns alltid där. Nu finns ju tyvärr inte han längre och Punch träffar vi ju bara en eller två gånger per år men man får vara glad för det lilla.
Och nu orkar jag inte berätta mer om idag.
Jag pallar bara inte mer
Tagga börja 8:an imorgon

Kommentera

