Flackande blickar upp och ner och igen

Jo men idag har humöret varit en ren bergodalbana men slutar ändå rätt så bra. Borde egentligen sova nu för jag har lagt mig för sent i veckan och varit jättetrött så ja, men tänkte blogga lite ändå

Okej, skolan har börjat. Känns grymt. Jag gillar skolan så länge det inte innehåller prov. Vilket det ganska ofta gör tyvärr :/ Men ändå, jag känner mig jättemotiverad.
Dock inte på modefronten..jag ingen klädinspiration what so ever så jag ska leta lite på youtube, we heart it och Pinterest innan jag ska läsa och sen sova.

Har ikväll lyssnat (lite för högt XD) på Veronica Maggio, Håkan Hellström (faktiskt), Timbuktu och Svenska björnstammen
Svensk musik är rätt bra after all

Mitt humör ändras verkligen hela tiden och jag funderar på hur bloggen skulle se ut om jag skrev varje gång det ändrades, fortsättning följer..

Kommentera

