Jo men idag har varit en rätt så bra dag. Tänkt på lite saker jag inte borde tänkt på utan fokuserat framåt istället men jaja

Jag har haft no, franska, so i 1h och 20min, rast och mat (1h och 30min), halv svenska lektion som bestod av läsning för att sedan gå på en så grymt tråkig teater. Det var liksom helt okej och intressant de första 20min men hela teatern var ju 1h…sen bar det av till Skövde och lite mitt-i-veckan-shopping och sist men inte minst, dans. Jag har äntligen börjat dansa igen, jazz den här gången. Skitkul var det!
Jag har också dekorerat mitt skåp litegrann

IMG_6845.JPG

Det du ser är Signe i min spegel, mitt schema och mitt magnetiska pennfack. Pennfacket är verkligen golden. Så länge man inte välter ut det, det blir pinsamt, tro mig..

Och på allt som håller på just nu så har jag dessutom beslutsångest över vilka glasögon jag ska ta. Jag har ett par pilotbågar och ett par som är liknande pilotbågar, ett par rayban som är i stort sett likadana som de jag har nu fast lite mindre och ett par rundare typ
Jag har verkligen ingen aning om vilka jag ska ta

Och nu har jag ont i halsen, är snurrig i huvudet och varit nära på att somna i skolan hela veckan så nu blir det sooova

Kommentera

