Jäkla immunförsvar

Jag har (iof för ganska längesen) insett att jag har ett väldigt dåligt immunförsvar. Jag är verkligen sjuk typ hela tiden. Jag fick ont i halsen i onsdags på vägen till Skövde och sedan på torsdagen hade jag så fruktansvärt ont i halsen så jag kunde inte gå till skolan och jag visste inte vad jag skulle göra. Låg istället hemma i soffan, åt glass och kollade på Paradise hotell. Don’t judge me! Ja, jag kollar på ph, inte för att jag tycker att det är speciellt bra utan för det första så har jag inget bättre för mig och sen så är det kul att följa en typ sån dålig, vad ska man kalla det reality serie? Och så vitt jag vet så är Maria Montazami för tillfället inte i svensk tv. Jaja…

På fredagen vaknade jag och mådde myyycket värre men pallrade mig ändå iväg till skolan (pga kvällens aktiviteter). Hade först bild och mådde ännu mer skit. Sedan hade vi arbetspass och skulle läsa (fördelen med att ha sin sv-lärare som mentor) då frågade Sofia (min mentor och sv-lärare haha) om jag mådde bättre, då svarade jag nej. Först då kollade hon ordentligt på mig och sade bara, gå hem. Jag hade tänkt det men när jag gick till mamma för att berätta att jag skulle gå så sa hon att hon skulle åka efter arbetspasset så då fick jag vänta. Typ seriöst värsta timman i mitt liv D: På vägen hem åkte vi förbi optikern och här är en ful selfie på bågarna jag valde:

bild 1 (2)

Dom blev det alltså, ignorera min hello kitty pyjamas..

Jag åkte hem och vilade och sedan åkte jag (trots att jag mådde skit) till Felicia för hon och Johanna skulle ha kalas. Jag stannade en stund och ville verkligen inte åka hem men jag mådde verkligen inte bra så jag åkte hem, sov och kollade på doobidoo (ja, jag var tvungen att googla på stavningen ha ha ha..) för att sedan ge mig ut igen på konsert! Om någon hade missat det så firade Skara stift 1000 år och är det faktiskt händer något så måste man ju vara där och Agnes är ju dessutom fantastisk! Så här är Salem (som fått lite för lite plats) som vänter på att konserten ska börja:

2

Och här är Agnes som bara upträdde med sina allra bästa låtar!

3

 

Och här kommer min fina sefie med både människor jag känner och andra random personer

4

Det var en grym kväll! Och lite grejs med somebody that i used to know som jag förknippar med en av Agnes låtar, okej det där var lite för lätt men jaja. Det var najs i alla fall!!

Sedan på lördagen så var det gudstjänst med kronprinsessan och Daniel (insert picture)

 

5

 

Och jag orkar inte berätta allt om lördagen men här kommer en bild på ett bad som vi kan låtsas att jag tog i lördags fast det egentligen var i torsdags, orkar bara inte gå tillbaka och skriva om det där…

6

Till idag:

Idag har jag varit i Axvall hos Elli och det var jättemysigt och skitkul! Vi kollade på Pretty Little Liars på och pratade först. Sedan åt vi jättegod mat, hälsa det Elli! Åt däremot inte så mycket, aptiten är inte så stor när man är sjuk.

Sedan gick vi till ica och handlade choklad, chips och dricka. Det var också jättegott heeheheh. Då blev det sedan mer pll:

 

9

 

Och om det var någon som hoppades på fula selfies:

7

Hur går det Elli, ska jag hjälpa dig öppna?

8

Jag älskar förresten ditt rum Elli!

Sedan lekte vi lite med en ram haha, smile!

10

 

Oh yeah, so swag. Men, handen utanpå ramen? 😀

11

 

Så ja, you figured it out!

12

 

Det här blev ett rätt så långt inlägg men så blir det när man ligger sjuk och inte orkar något i flera dagar. Så nu avrundar jag med årets skolfoto, lika dåligt som vanligt..

13

Och så avslutar jag med att säga att jag inte orkar kolla igenom hela inlägget för rättstavning osv för jag skulle sovit för 1h och 20min sedan ungefär. Bra jobbat, jag som ju är sjuk behöver säkert mindre sömn än vanligtvis……..

Kommentera

