Raindrops on roses and whiskers on kittens

Ja, vad har hänt idag? Vi hade arbetspass först. Då gjorde jag engelska läxan. Sedan hade vi no, då fick jag hostanfall och fick springa ut i panik då jag varken kunde prata eller ens nästan andas. Jag fick dricka lite vatten fast det blev inte bättre utan hostattackerna fortsatte även under franskan och jag jag var såå nära men gick inte hem då för det var ändå mat då. Sedan hade vi engelska, skittråkigt. Jag och Signe och Christina satt och pratade om massa annan skit så det var helt okej ändå…sen var det matte. Också rätt genomtråkigt…….
Sedan på gympan var det rätt så kul för jag körde löpträning med några av tjejerna i klassen. Jag fick vara ”coach” i och med att jag fortfarande är så förkyld men det är kul att vara tränare. Vi har gympa imorgon med så då ska vi ev. köra lite intervaller.

När jag kom hem från skolan så åt jag lite och sen städade jag i mitt rum.
Mamma hörde inte av sig när hon slutat. Inte förrän 1,5h efter då ringer hon. Jag hade bara glömt (inte hört) att hon hade utv samtal men jag trodde verkligen att det hade hänt något.
Bieffekt av diverse trauman jag gått igenom…….

Sen åt vi iaf fläskpannkaka. Jag pluggade lite till och duschade.

Ingen speciellt intressant dag, jag vet men det måste finnas sådana med. Annars finns det ju inga speciella. Inga roliga stunder om inte de tråkiga fanns osv.

Eftersom att jag inte hade några bilder från idag så kommer en på min säng här:

IMG_6944.JPG

Ja, jag sitter åt fel hål

Näe, nu skulle jag sovit för 10min sedan men det är iaf en förbättring från igår. Nu ska jag ta min nässpray och kanske läsa lite. Godnatt people!

Kommentera

