Oh but I’m scared to death that there may not be another one like this

Idag har jag typ:
Suttit på arenan och lyssnat på musik

IMG_7153.JPG

Tagit tid på 100m och coachat Signe

IMG_7154.JPG

Suttit och väntat på de andra efter gympan

IMG_7156.JPG

Haft so och svenska där jag och Signe ändå bara pratade om död och cancer…

Varit hos farmor och farfar

Varit på musikskolan

Kommit hem
Alltså känslan när man kommit hem och ba yes! Och så ska man låsa upp dörren men det går inte att vrida om nyckeln, varför? För dörrn’ var redan upplåst. Då tänkte jag bara, var det någon som såg det där? Låter inte så farligt men det var grymt pinsamt

Skrattat
Och vad skrattade jag då åt? _________ react to. Det finns alltså elders react to, youtubers react to, teens och kids osv. (Kan finnas någon mer) Det är alltså olika grupper människor som sitter en och en och får man se både det dom tittar på och dom själva. De tittar alltså på en video av något slag och så får man se hur de reagerar.
Jag vet inte varför jag tycker att det är så himla kul men det är det verkligen. Speciellt teens och elders. Den som jag verkligen gapskrattade åt var Elders react to retarded running horse.

Ja, jag vet att jag har dålig humor. Ja, jag vet att jag har två plåster på benet men…

IMG_7160.JPG

Kommentera

