Wait

Idag. Först var jag helt blä typ ledsen på morgonen och sedan blev jag jätteglad. På brandstationen blev man lite nere. Det är helt sjukt hur många som dör i typ bränder osv. Sedan fortsatte det så. Sen blev jag arg och ville bara skrika och springa och nu sitter jag på golvet i klassrummet i ett hörn och ”läser” och känner mig bara helt jävla död
Bara dead inside
Sitter i ett hörn och trycker mig så tätt mot skåpet och väggen som jag possibly kan. Försöker känna nåt. Men det går inte

Kommentera

