Why you gotta be so rude?

Denna dagen har också bara gått i ett. Först skolan med alla lektioner och sen hem, plugga och iväg till kören. Och….min röst börjar äntligen bli bättre och jag kan äntligen andas genom näsan!! Big news in my little world.
Nu sitter jag jag och kollar på hollywood heights för here’s the deal, det finns cirka 80 avsnitt men när jag var någonstans på 50 så tog de bort alla avsnitt från mtv.com och jag blev ju galen! För det är så galet bra!! Men nu har jag äntligen hittat det och sett att det finns minst 170 avsnitt nu! (De räknar inte säsonger utan bara avsnitt) Jag är överlycklig. Tyvärr måste jag ju se avsnitt 54 till 80 utan text men men. Man tager det man haver!

Bilder från idag:
Selfie påväg från skolan

IMG_7174.JPG

Picknick och matteläxa

IMG_7179.JPG

IMG_7180.JPG

IMG_7178.JPG

Sedan blev det så varmt så jag var tvungen att byta kläder typ så min outfit till kören blev

IMG_7181.JPG

Och här är jag och Salem på kören. Lägg märke till att jag fått de nya glasögonen!!

IMG_7185.JPG

Okej, såg det här när jag var påväg hem

IMG_7177.JPG
Och det kanske inte syns så tydligt men han som klippte gräset har alltså ”missat” en fläck. En rätt så stor fläck. Alltså hur? Varför? Vissa människor förstår jag mig bara inte på…..

Nighty bye (som mamma brukar säga)

2 reaktioner på ”Why you gotta be so rude?

Kommentera

