Krigsskadad

Det är träning och himlen är blå, men jag ligger här och tittar på
Och varför då? Jo, jag har nämligen ”pajat knät”…….
Jag orkar inte!!!!!! När jag börjar tävla så blir jag antingen förkyld eller skadad. Jag är fortfarande lite krasslig och nu har jag pajat knät och dessutom benhinneinflammation. Jag orkar seriöst inte!!

I helgen var jag nere i Uddevalla och tävlade. Det gick väl sådär, 80m gick piss men längden gick sådär. Men vi hade jättekul ändå👍

IMG_7068.JPG

Och Västergötland kom förresten 5:a

Idag har jag varit i skolan sen åkt hem, bytt om och åkt i väg igen (som vanligt) åkte då till mu-skolan och spelade (sjöng) med ”lilla rockbandet” som jag kallar dom. Sen svängde jag förbi farmor och nu ligger jag här på arenan och får inte göra nåt..

Currently reading: Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag

Currently listening to: Behold – Whitecross och Wherever you will go – The calling

Kommentera

