I lay in tears in bed all night

But if you loved me, why did you leave me?

Idag har varit rätt så bra. Farmor och farfar och Anna var här och fikade, de fick äppelpaj och kaffe och jag fick te och pajpaj alltså bara själva pajen. Inget i typ, skitgott faktiskt. Efter fm och ff åkt hem så var Anna kvar ett tag dels så regnade det jättemycket och så skrattade vi typ så vi dog….

På kvällen sedan så gick jag och mamma till munken och köpte typ ost. Nej jag får inte gå långt och framför allt inte utan kryckor som jag gjorde idag då och igår då vi gick minst 7km.

Bilder:

bild 2Höst

bild 3bild 4

Sen var det så att mammas paraply pajade så jag ställde mig mitt på gatan och började gapskratta hahahahah

bild 5

Det blev lite platt haha

Just nu lyssnar jag på musiken från the fault in our stars. Jag borde väl äta snart. Jag känner för att se på film, hinner jag förstås aldrig men. Jag skulle vilja se If I stay om den kommer på bio i Skara. Jag borde packa upp och bädda och läsa min deprimerande bok men jag orkar inte. Som vanligt. Jag har heller inte övat något på piano läxan så på tisdag kommer jag få skämmas något otroligt. Som vanligt. Fast jag har ju mig själv att skylla.

Fy vad jag vill träna nu:( Vi ska ju i alla fall till sjukgymnasten imorgon som tur är.

So long, farewell,auf wiedersehen, good night.

Kommentera

