Piss

Piss är ett bra beskrivande ord för idag. Jag har ännu mer ont idag. Vilket jag inte ens trodde var möjligt. Så jag gr på kryckor ibland. Tiden tills jag kommer kunna springa igen känns SÅ långt bort så kan inte ens..
Visst tex den fysiken vi håller på med just nu är jätterolig och jag kan spela piano, gitarr och sjunga men vad spelar det för roll om jag inte kan träna ordentligt?
Det tär verkligen på mig. Jag älskar att träna. Träning gör mig glad. Men vilket jäkla humör jag är på just nu när det inte går
Just nu vill jag bara typ gå och dö
Ärligt

Kommentera

