Jaa, vad ska man säga? Det har varit en tuff helg. Har kämpat nåt otroligt med humöret men ändå mått piss och det har, vid vissa tillfällen, smittat av sig.

Egentligen har helgen varit bra, det är bara det att självförtroendet och humöret i överlag har varit riktigt svåra att hålla över bed-mode. Jag har ändå fått rätt så mycket gjort. Har inte så mycket läxor, kom dock precis på att jag måste göra klart en franska grej till imorgon men… Jag har varit i kyrkan, sovit, kollat the vampire diaries, varit på träning i Skövde, vilket i och för sig gick skit. Kunde typ inte vara med på nåt, helvetes knä. Men ändå, känner mig rätt så nöjd. Har dessutom skrivit klart min önskelista, applåder till mig.

Blev nu lite stressad med franskan och advent och allt som händer nu, JAG ORKAR INTE!

Kommentera

