Fitness

Okej, alltså jag vaknade inte motiverad men efter en stund på youtube så kände jag att: Idag ska jag göra saker! Jag ska träna idag igen (var på gymmet igår💪) och jag var ju sjuk förra veckan, typ större delen av denna veckan också.., så att börja friidrotten igen blir väl framskjutet en vecka till men! Jag håller hoppet uppe.
Jag har också slutat äta så mycket godis och börjat träna så att jag nått mitt viktmål. Det känns helt otroligt och det känns som att jag har bevisat att man inte behöver ha värsta dieten utan att det räcker med mindre godis och mycket promenader, lite dans och styrka också kanske😉

Så idag hade jag tänkt göra min rehab (joggintervaller) och städa mitt rum, plus att jag har religionsprov på tors och har massor att läsa så..

Detta blir nog en bra söndag

Dessutom måste jag börja packa, om 10 dagar drar vi nämligen mot nya äventyr haha, på Gran canaria så det ska bli skönt att få lite sol och värme!

Slänger in en sommar bild på det xD

2015/01/img_6220.png

Kommentera

