It feels good, it feels gooooood

Jag har kommit på att jag skriver bäst när jag mår dåligt. När jag är glad har jag liksom inget att säga till omvärlden, det blir bara skit. Men när jag mår dåligt bara rinner orden ur mig och fy sjutton vad jag tycker det är roligt att skriva. Vi har precis läst och skrivit en bokrecension om ”Gilla hata horan” i skolan. Det var verkligen hur kul som helst och mamma trodde att jag kunde få kanske men bara kanske ett A men stor chans för B ändå och det är jag jättenöjd med. Känner att jag alltid varit bra på svenska men alltid fått dåligt betyg, jag hade D på mellanstadiet men sen i sjuan fick jag ett B, i åttan C så nu är det bara att jobba på fram till lovet. I höstas jobbade vi dessutom med satsdelar och först fattade jag ingenting och gjorde inget på lektionerna men sen slutade det med att jag fick A på provet!! Så det är bara att kämpa på nu.

Har dessutom prov på elektricitet nästa vecka, fattar inget av det heller…..men tänkte ta tag i det i helgen. Har nämligen varit sönderstressad idag och igår. Ville inte gå upp i morses. Ville bara ligga kvar i sängen och gråta. Låg kvar i sängen gjorde jag också, tills klockan var 7.15. Det var då bara att slänga på kläder och släpa sig iväg och på gympan, då blev det mycket bättre! Vi körde ambassaden som jag minns från marieberg. Tycker nästan att det är den roligaste bolleken. Mitt lag vann båda matcherna.

Jag vet att jag inte skriver helt korrekt här med stavningsregler och stycken osv men i sms och på bloggen skriver jag som jag pratar; hur mycket som helst och huller om buller. Jag är visst lite rörig hehehe

Hoppas att imorgon blir en bra dag! Har konfa på eftermiddagen vilket jag INTE ser fram emot men det brukar jag inte göra heller. Även om det blir jätteroligt när vi väl är där så är jag så lite taggad man kan vara just nu….

Här kommer bild från semestern

11004030_858750174168847_1539064787_n

Kommentera

