Jävla skitdag

Idag var ju bra..inte

Börjar med att tre av mina bästa kompisar i klassen är i Frankrike och den fjärde var sjuk. Hade iof folk att vara med i skolan men ingen jag är så nära om vi säger så.. Så det sög

Har egentligen haft en bra dag men ingen att dela den med så nu sitter jag här. Slutar egentligen om en halvtimma men jag mådde skit och gick hem för jag hade bara profilval kvar och ja, jag orkade inte mer idag. Jag har konfa sen, hoppas jag orkar pallra mig iväg på det. Kände bara för att ligga kvar i sängen idag med. Idag var tom en sämre dag än igår, typ. Känner mig lika misslyckad och sönderstressad som igår. Att jag bara vill sätta mig rakt upp och ner och gråta, den känslan är också kvar. Men det går inte för jag kan inte gråta. Inte när jag sitter ensam hemma framför datorn i alla fall

Jag brukar ha mycket att säga när jag inte mår bra men idag, just nu, så är jag bara tom

Det jag vill ha just nu är nog typ en kram. Inte från typ mamma utan från en kompis eller så.

Jag såg på One tree hill (legendarisk tv-serie) där deras lärare bad dem att fundera ut ETT ord. Ett ord som beskrev vad de ville ha mest i livet just nu och då började jag tänka, vad vill jag ha mest just nu? Kärlek. Att känna mig älskad och att jag är accepterad av andra. För det är raka motsatsen till vad jag känner just nu

Kommentera

