Dålig period

dålig period nu

Vet faktiskt varför

Det borde inte vara en dålig period men I can’t help myself

In times like theese I just want to get out of here. To see that life goes on efter högstadiet. Just nu vill jag helst bara att också gymnasiet ska vara över. För den här staden är för liten. Man springer på folk man känner alldeles för ofta.

Och att läsa, är ingen bra escape för just nu läser jag en bok som jag måste läsa och den är jobbig redan jobbig att läsa efter ca. 20 sidor så jag kan inte ens föreställa mig vilka olika/hur många meltdowns jag kommer ha när jag läser den

Just nu vill jag bara bort

En reaktion på ”Dålig period

Kommentera

