Jahapp

Tycker att veckan har varit ganska bra, inte i måndags kanske men bortsett från det, 👌

Nu är det alltså torsdag bara ett besök hos sjukgymnasten om ca 10min, fredag i skolan och fredagsmys med konfan kvar. Sen är det helg, efterlängtat söm bara den! Ska förstås skriva på min so uppsats som ska vara klar på söndag men ändå. Det känns som att det mesta jobbiga är över.

Är så sjukt trött också, hade tänkt gå och lägga mig tidigt igår men när jag kom hem från dansen och hade ätit så var klockan 21.00 då gick jag och lade mig och kollade på Pretty little liars men pga att det laggade något fruktansvärt så somnade jag inte förrän 22-22.30 så hoppas att jag kommer i säng tidigare idag 😀

Som sagt ganska glad idag. Men det där med att det är en alldeles för liten stad, det stämmer verkligen. Springer in i folk, en person, alldeles för ofta ”for my own good”

Tagga typ löptest eller vad det nu var nu då✌️💪🏃😂

Kommentera

