All these little things

Jag är ganska säker på att det bara är typ en person som kommer fatta just detta, om ens du förstår det vet man ju aldrig men
Det värsta är ovissheten, att inte veta vad fan det var som hände. Att inte veta varför är något som kan störa mig något så fruktansvärt, jag måste liksom få veta sanningen för att kunna gå vidare. ”Hurt me with the truth rather then comfort me with a lie” 
Recent händelser har skakat min värld litegrann men jag kämpar på och bra saker har kommit ur det. Det är dock svårt att hålla humöret uppe mer eller mindre hela tiden och att lyssna på peppig musik är inget jag vill sitta och göra HELA dagarna. Jag behöver något som kan take my mind off things helt enkelt.
En bra sak är att jag lärt känna nya delar av min släkt. Jag beundrar kusiner (extrakusiner inräknat) så mycket så det går liksom inte ens att finna ord för det. Ni är mina stora förebilder. En del kanske inte vet att jag kallar just er för mina kusiner men så är det iaf😂👌🏼 Sjukt coola är iaf, ta med er det och stay cool people✌🏼

Kommentera

