Hur fort det kan vända

Dagen startade inte bra. Vaknade tidigt och kunde inte somna om, cyklade runt stan som en galning och sen åkte jag hem och grät lite. Men sen kom jag till Signe. Fina Signe som lovade att distrahera mig från det jag gick runt och tänkte lite för mycket på. När jag kommer runt husknuten så sitter Christo och Wilma där med en massa muffins och vattenballonger så det blev vattenkrig och sedan enkel men väldigt god mat! Sen gick vi ut på stan och så slängde de vattenballonger på mig fast jag hade klänningen på😱
Efter jag varit på skolan igen och sedan hemma och bytt om skulle jag åka till farmor och farfar men fastnade hos kusinerna och fick träffa lite nya människor, alltid trevligt👌🏼❤️
Sen var det promenad med Johanna, Salem och Johannas hund. Också väldigt mysigt och så fick jag prata av mig lite👌🏼👌🏼
Men grädden på moset var ju verkligen den personliga hälsningen jag fick av Otheas. Jag visste inte själv att jag tyckte om dem så mycket men det märkte jag på hur mycket jag ”fangirlade”. 

Ja, jävlar vilken bra dag❤️

Kommentera

