Söndaaaag

Okej det kan vara någon som ba ”Okej, I did not need that much information” när jag har skrivit detta men tänker vara helt ärlig just nu och säga att jag bara vaknade mitt i natten och gick upp och spydde. Ja och sen sov jag till typ 10.30 (vilket är hyfsat länge för att vara jag). Har sett ett antal avsnitt av Hollywood heights, Hawaii five-0 och Grey’s anatomy och har nu bestmt mig för att jag typ måste gå upp och göra i ordning för imorgon, skola och allt, och gå och duscha. Men jag kan inte för jag blir besviken på mig själv för att jag inte gått upp än och pga detta så orkar jag inte gå upp nu. Detta låter helt jättekonstigt för den som inte fattar men det är såhär för mig.
Häromdagen fick jag frågan om jag tyckte att jag var hård mot mig själv. Om den där inre rösten inte belönar de saker jag gör bra tillräckligt ofta. Jag sa då att jag inte visste men förstår nu att det är så. Jag tänker dåliga saker om mig själv hela tiden och ibland blir det som den där onda cirkeln jag beskrev innan.
Jag behöver hjälp. Jag behöver hjälp med hur jag ska kunna hantera min sorg, hur jag kan vara snällare mot mig själv. Det är bra med höga ambitioner men ibland måste man förstå att man gjort sitt bästa och man måste bryta den där onda cirkeln vilket jag tänker göra nu med att gå upp, göra lite yoga och gå och duscha och ta nya tag för imorgon blir det skola.

Kommentera

